Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Перевірити потенційного бізнес-партнера на ризиковість можна в режимі онлайн

опубліковано 25 травня 2023 о 13:48

В Електронному кабінеті тепер доступна нова послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів-платників ПДВ. Про це під час брифінгу повідомила  начальник відділу прогнозу, аналізу та звітності управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Тетяна Лев.

За словами керівника відділу даний сервіс діє з 17 березня, і надає можливість перевірити свого контрагента в онлайн-режимі. Наказом Міністерства фінансів України від 27.02.2023 № 110, внесено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їх контрагентів. Однак, перед отриманням цієї інформації, зауважує Тетяна Лев, потрібна попередня згода контрагента.

Така згода надається у розділі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. 

Оновлена послуга е-кабінету дозволяє перевірити ризиковість свого контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерій його ризиковості. Перевірка контрагента на ризиковість, переконана податківець, допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. 

Наразі засобами Електронного кабінету платник податку може отримати наступні відомості щодо контрагента: 

- Податкова адреса;

- Дані щодо місця обліку;

- Інформація щодо посадових осіб;

- Наявність відокремлених підрозділів;

- Види економічної діяльності;

- Наявність об’єктів оподаткування;

- податковий борг;

- нараховані грошові зобов’язання;

- суми сплачених податків, зборів, платежів;

- наявність ліцензій; 

- зупинення реєстрації податкових накладних чи розрахунків коригування;

- несвоєчасно зареєстровані податкові накладні; 

- перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД; 

- інформація щодо включення, виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 

- звітність з ТЦО; 

- фінансовий результат до оподаткування; 

- залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів; 

- наявність експортних чи імпортних операцій. 

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності у формі е-документа з печаткою органу контролю.