Як повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, для отримання фізичною особою електронних довірчих послуг у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС необхідно, зокрема, надати заповнену та підписану Реєстраційну картку для фізичної особи.
Форма Реєстраційної картки затверджена наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДПС від 11.03.2020 № 58 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» зі змінами та доповненнями.
Фізична особа, у якої відсутня адреса реєстрації місця проживання або наявна довідка внутрішньо переміщеної особи, при отриманні кваліфікованого електронного підпису у Надавача може зазначити у полі «Відомості щодо реєстрації місця проживання згідно з паспортним документом» Реєстраційної картки фактичну адресу свого проживання, оскільки документальне підтвердження Надавачем не вимагається.