В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що подання звітності в електронному вигляді економить час і кошти платників податків. Адже звітність достатньо сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписати за допомогою електронно-цифрового підпису та передати через мережу Інтернет до податкового органу.
Нагадаємо, для подання звітів в електронному вигляді потрібно:
- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;
- зареєструватися в Електронному кабінеті, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;
- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;
- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді.
Звертаємо увагу, що при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок, а також платнику надходять повідомлення - квитанція № 1 та квитанція № 2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції № 2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер».