Головне управління ДПС
в Івано-Франківській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Як платник податків може подати до ДПС інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету та отримати повідомлення про їх усунення?

опубліковано 06 липня 2022 о 10:06

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати до відповідного органу ДПС лист, який містить інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету. Про це інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється лист, тип документу, а також передбачає заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу, який містить опис помилки та скріншот екрана з помилкою (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ).
Інформацію щодо отримання та дати реєстрації листа в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації листа вважається днем його отримання органом ДПС.

При цьому відповідь на лист надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні.