Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи необхідно повідомляти додатково податкову службу, якщо працівник не приступив до роботи?

опубліковано 24 червня 2022 о 09:21

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують працедавцям, що у разі прийняття працівника на роботу необхідно укласти з найманим працівником трудовий договір, оформити наказ та надіслати повідомлення до податкової інспекції за місцем реєстрації. Повідомлення про прийняття на роботу необхідно подати до початку роботи працівника до податкової інспекції за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413.

Інформація, що міститься у повідомленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

Якщо працівник не приступив до роботи працедавцю необхідно подати до податкової служби Повідомлення з типом «Скасовуюче», в якому продублювати дані щодо такого працівника.

Водночас, роботодавець повинен отримати від працівника заяву про неможливість приступити до роботи або відмову від запропонованої роботи та  видати наказ про скасування попереднього наказу про прийняття працівника на роботу.