Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У випадку ліквідації платника податків, документи за період діяльності зберігаються не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації такого платника

опубліковано 22 грудня 2021 о 10:34

У Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що у випадку ліквідації платника податків, документи за період діяльності, зберігаються не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків та в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Нагадаємо, згідно з Податковим кодексом України платники мають обов’язок платників вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань. При цьому, платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів протягом визначених законодавством термінів.

Статтею 44 ПКУ встановлено мінімальні терміни зберігання документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів - 1095 днів з дня подання податкової звітності, 2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, зі збільшенням цього строку при проведенні процедури оскарження у разі визначення сум зобов'язань контролюючими органами.