В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що мінімальні терміни зберігання документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів складають 1095 днів з дня подання податкової звітності, а для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням - 2555 днів зі збільшенням цього строку при проведенні процедури оскарження у разі визначення сум зобов'язань контролюючими органами.
У випадку ліквідації платника податків, документи за період діяльності, зберігаються не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків та в установленому законодавством порядку передаються до архіву.
Нагадаємо, Податковим кодексом України передбачено обов’язок платників вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування /або податкових зобов’язань. При цьому, платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів протягом визначених законодавством термінів.