Як повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області за 9 місяців п.р. до місцевих бюджетів Івано-Франківщини надійшло 126,4 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Це на 29,1 млн грн або на 30 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Власники нерухомості – юридичні особи сплатили 69,4 млн грн, що на 16,7 млн грн перевищує минулорічний показник, від фізичних осіб надійшло 57 млн грн, що на 12,3 млн грн більше ніж торік.
В податковій службі Прикарпаття нагадують, що громадяни, які мають у власності житлову нерухомість, площа якої перевищує 60 кв м (для квартир) та 120 кв м (для будинків) або нежитлову нерухомість є платниками податку на нерухомість. Сума податку розраховується податковим органом, про що повідомляється кожний власник такої нерухомості шляхом надсилання до 1 липня податкового повідомлення-рішення. Сплатити нараховану суму податку необхідно впродовж 60 календарних днів з дати отримання такого повідомлення.
У разі виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у повідомленні-рішенні та даними власника нерухомості, останній може провести звірку в податковій інспекції за місцем свої реєстрації.
Отримати повідомлення – рішення громадяни можуть і в приватній частині Електронного кабінету платника. Також за допомогою цього електронного сервісу у розділі «Листування» можна надіслати лист про проведення звірки, додавши до нього скановані копії документів, що підтверджують розбіжність.