Територіальні органи ДПС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Представники податкової служби області, міських управлінь праці та держпродспоживслужби зустрілися з рестораторами Івано-Франківська

17.02.2021

Як працювати суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність у сфері громадського харчування та які проблеми доводиться вирішувати ресторанному бізнесу Івано-Франківська обговорили на сьогоднішній зустрічі ресторатори з представниками міської влади –  керівниками управління держпродспоживслужби, управління праці  Івано-Франківського міської ради.  Участь у заході взяли також заступник начальника Головного управління  ДПС в Івано-Франківській Наталія Зікрата, начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб  Михайло Князевич та заступник начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС в області Ігор Кравець.

Одним із питань обговорення  під час зустрічі стала підтримка бізнесу, зокрема малого, в умовах карантинних обмежень. Зменшення кількості відвідувачів в закладах харчування, а бо й взагалі їх відсутність на час закриття закладів, негативно впливає на кінцевий фінансовий результат таких суб’єктів господарювання. Саме тому урядом було надано ряд пільг та здійснено виплату фінансової підтримки багатьом підприємцям, які найбільше потерпали від введення протиепідемічних  заходів впродовж останнього року.  Податкова політика в державі сьогодні також скерована на допомогу бізнесу. Зокрема, ЗУ України №1072 передбачено безвідсоткове відтермінування до 29 грудня 2021 року сплати податкового боргу, розмір якого за усіма податками, зборами та штрафними санкціями не перевищує 6800 гривень. Також цим законом було передбачено автоматичне списання до 31.12.2020 року податкового боргу  до 3060 гривень усім платникам податків. Так лише платникам  Івано-Франківська списали податкових боргів на суму 15 мільйонів гривень. Звільнили до травня 2021 року від сплати податків і підприємців-спрощенців І групи.  

Цікавило присутніх рестораторів також і особливості застосування бізнесом касових апаратів. Так, згідно зі змінами до законодавства, підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, і їх діяльність відбувається у сфері харчування та загальний обсяг доходу не перевищив у 2020 році 1 млн грн., а в 2021 році – 1 млн 320 тис грн., можуть до 31.12.2021 року не використовувати касовий апарат. Якщо ж СГД перебуває на загальній системі оподаткування, то здійснення готівкових розрахунків з клієнтами відбувається також лише через РРО, а торгівлю підакцизною групою товарів (цигарки, алкоголь), ще й за обов'язкової наявності ліцензії на право реалізації такої продукції.

Попри введений  мораторій на перевірки бізнесу під час карантину, фактичні перевірки, зокрема у сфері реалізації підакцизної продукції дозволені і будуть проводитися контролюючими органами. Такі заходи, зазначили податківці, скеровані насамперед на виявлення  фактів нелегальної торгівлі підакцизною групою товарів та торгівлі фальсифікованою продукцією, подальше ж упередження таких порушень створить рівні умови в бізнес середовищі для всіх суб’єктів господарювання.

Окремо під час зустрічі обговорили й питання легалізації найманої праці підприємцями. Зокрема, фахівці управління праці та податкової служби закликали присутніх не нехтувати укладанням трудових угод з працівниками та вчасно сплачувати податкові зобов’язання й збори, а також пам’ятати, що за порушення трудового законодавства передбачено чималі штрафні санкції.

А щоб уникнути шахраїв, які видають себе за працівників контролюючих органів та приходять до закладів з псевдо перевірками в пошуках незаконного зиску, фахівці управлінь порадили підприємцям не забувати про ведення Журналу перевірок контролюючими органами, та вимагати посвідчення, що засвідчують особу.