Впродовж січня-липня 2020 року від мешканців Прикарпаття на сервіс «Пульс» ДПС України надійшло 31 інформаційне звернення, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС та управлінь утворених на правах відокремлених підрозділів. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Більшість звернень стосувалася роботи органів державної податкової служби області, зокрема, з цього питання на сервіс «Пульс» надійшло 17 звернень. По 4 звернення надійшло з питань реєстрації податкових накладних та подання звітності в електронному вигляді та з приводу системи електронного декларування ПДВ, щодо роботи центрів обслуговування платників – 2 звернення та 1 звернення – щодо перевірки суб’єкта господарювання.
Нагадаємо, сервіс «Пульс» працює цілодобово за номером телефону 0800501007, напрямок «4». Завдяки цьому сервісу заявники мають можливість протягом 3-х робочих днів отримати відповідь на звернення.