Як інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, фізична особа – громадянин, яка не має кваліфікованого електронного підпису, для отримання інформації щодо стану розрахунків за податками та зборами (крім єдиного внеску) має звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації в органах ДПС.
Контролюючий орган за письмовою заявою фізичної особи – громадянина надає письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами у довільній формі.
Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій фізичною особою – громадянином зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами.
Водночас, в Головному управлінні ДПС звертають увагу, що в зв’язку із карантинними обмеженнями приймання усієї вхідної кореспонденції здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, які розміщені біля входу у ЦОП.
Також платники податків можуть надіслати заяву для отримання інформації щодо стану розрахунків за податками та зборами поштою за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20, або за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному порталі територіальних органів ДПС в Івано-Франківській області або скановану копію заяви з підписом громадянина на електронну пошту ГУ ДПС if.official@tax.gov.ua.