Територіальні органи ДПС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

УВАГА! Змінено графік роботи Головного управління ДПС в Івано-Франківській області та Центрів обслуговування платників

24.06.2020

На період дії постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» Головне управління ДПС в Івано-Франківській області працює за наступним графіком:

з понеділка по четвер: з 08.00 год. до 17.00 год.;

п’ятниця: з 08.00 год. до 15.45 год.;

обідня перерва з з 12.00 год. до 12.45 год.

Звертаємо увагу, що надання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників (ЦОП) здійснюється за таким графіком (з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні 2 години на 10-15 хв.):

з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п'ятницю - до 15 год. 45 хвилин),

обідня перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хвилин.

Для зменшення скупчення відвідувачів рекомендуємо платникам податків здійснювати візит до Центрів обслуговування платників за попереднім записом на конкретну годину прийому. Перелік телефонів Центрів, за якими здійснюється попередній запис розміщено за посиланням https://if.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/

В Центр обслуговування платників Івано-Франківської ДПІ для отримання послуг можна записатись на чергу ОНЛАЙН за посиланням http://servernew.qsolutions.com.ua:8081/webpreregistration/index/GRIS#!/profile/dfs/f33deff2-035c-4912-ab46-35b6d36d1251

До Центрів платники мають право заходити тільки у захисній масці, гумових рукавичках та після дезінфекції рук. Дезінфікуючі засоби для працівників та відвідувачів розміщені в кожному Центрі. Громадяни, які мають ознаки інфекційних захворювань та без масок у приміщення Центрів допускатися не будуть.

Також передбачено обмеження кількості одночасного перебування людей в залах обслуговування Центрів (на одного працівника Центру – один відвідувач) та дотримання відстані між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень не менше ніж 1,5 метри.

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, електронну пошту, режим листування в Електронному кабінеті та поштою.

Нагадаємо, що за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.