Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центри обслуговування платників продовжують працювати згідно встановленого тимчасового режиму роботи

опубліковано 15 травня 2020 о 17:51

Послаблення деяких карантинних обмежень з 11 травня поки що не вплинуло на зміну роботи Центрів обслуговування платників, що діють при Державних податкових інспекціях Головного управління ДПС в Івано-Франківській області. Як і раніше  вони працюють згідно встановленого тимчасового режиму роботи.

В зв’язку з цим в Головному управлінні ДПС в області наполегливо рекомендують  платникам і надалі утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Нагадаємо, що прийом  відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, зокрема для видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків чи внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. При цьому візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок.

Перелік телефонів, за якими платники можуть телефонувати в ЦОП, розміщено на офіційному поталі Територіальних органів ДПС у Івано-Франківській  області у банері “Центри обслуговування”.

Прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

- скриньки для кореспонденції, які розміщені біля входу у ЦОП;

- режим листування в Електронному кабінеті;

- поштою за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20, або за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному порталі територіальних органів ДПС в Івано-Франківській області;

- електронну пошту if.official@tax.gov.ua з дотриманням норм чинного законодавства.

Кваліфіковані електронні підписи можна безкоштовно отримати в пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, розташованих в Центрах обслуговування платників Івано-Франківської ДПІ ГУ ДПС за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 та Калуської ДПІ за адресою: м. Калуш, вул. В.Стуса, буд. 2, каб. 107.

Прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС також здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

м. Івано-Франківськ - (0342)77-19-05, cskra_09@ukr.net

м. Калуш - (03472) 6-28-71,  cskra_0901@ukr.net

Звертаємо увагу, що отримати електронні довірчі послуги можна онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що допомагає економити власний час та кошти. Також за посиланням: https://acskidd.gov.ua/manage-certificates можна повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом, який значно спрощує процедуру отримання електронних довірчих послуг.

Інформаційно-довідкові послуги платники податків можуть отримати зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0800501007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку) (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

Дотримуймося правил і будемо здорові!