Фахівці Івано-Франківської ДПІ регулярно проводять зустрічі з платниками податків – фізичними особами – підприємцями, представниками малого та середнього бізнесу, громадянами, під час яких надають кваліфіковані роз’яснення щодо змін у податковому законодавстві, роз’яснюють порядок застосування норм Податкового кодексу, обговорюють актуальні питання, з якими стикаються платники на практиці.
Особливу увагу на зустрічах податківці приділяють використанню е-сервісів - «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова», які значно спрощують виконання платниками податкових зобов’язань та застерігають їх від допущення помилок при сплаті податків та єдиного внеску.
Також податківці наголошують, що за допомогою Е-сервісів авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення про суми нарахованих їм податкових зобов’язань щодо плати за землю або податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом і отримувати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію на отримання податкової знижки, повідомити про зміни в облікових даних тощо.