Фахівці Верховинської ДПІ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області проводять для відвідувачів Центру обслуговування платників тренінги, під час яких розповідають про переваги подання податкової звітності через електронні сервіси ДПС.
Як зазначають податківці, подання звітності в електронному вигляді допомагає скоротити час і витрати на подання звітності; надає можливість листуватися з податковою, спростити процедуру подання податкової декларації, мінімізувати помилки при її заповненні; подати запити на отримання довідки про отримані доходи, відсутність чи наявність боргу по сплаті податків та зборів; надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку; отримати податкове повідомлення-рішення на сплату майнових податків та сплатити нараховані суми податків.
Для роботи в Електронному кабінеті або у мобільному додатку «Моя податкова» платнику податку необхідно мати кваліфікований електронний підпис.
Також під час зустрічей податківці звертають увагу на правильність заповнення реквізитів платіжних інструкцій та своєчасній сплаті податкових зобов’язань.