На черговій зустрічі з платниками податків в.о. начальника Тисменицької ДПІ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Федір Дутчак розповів про сплату земельного податку.
Посадовець зазначив, що власники земельних ділянок щороку зобов’язані сплачувати земельний податок, крім випадків, коли вони звільнені від плати за землю. Податкові органи обчислюють суми земельного податку та надсилають або вручають особисто платнику за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року повідомлення-рішення. Фізичні особи сплачують земельний податок протягом 60 днів з дня вручення повідомлення – рішення.
Також податківець зазначив, що платник податку у разі розбіжностей у відомостях про земельну ділянку, що були надані контролюючими органами, мають право звернутись до податкової інспекції за місцем знаходження земельної ділянки з оригіналами документів на право власності для проведення звірки даних. За наявності підстав, фахівці інспекції мають провести перерахунок суми і надіслати нове податкове повідомлення-рішення.
Федір Дутчак також звернув особливу увагу присутніх, що у разі змін в облікових даних фізичних осіб, платники податків зобов’язані протягом місяця, з дня виникнення таких змін подати до податкової інспекції заяву за ф. № 5ДР або ф. №5ДРП. Якщо громадяни не повідомляють податкові органи про внесені зміни, то такі платники податків можуть невчасно отримати листи, податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, земельного податку тощо.