До Центрів обслуговування платників, які діють при податкових інспекціях, для проведення звірки часто звертаються громадяни, у яких виникли розбіжності між даними в податковому повідомленні – рішенні на сплату майнових податків та даними, зазначеними в документах на право власності.
Так, нещодавно начальник Рогатинської ДПІ ГУ ДПС в Івано-Франківській області Тетяна Холява допомогла відвідувачам Центру обслуговування платників розібратися чому виникли розбіжності. Як виявилось, причиною стало неподання громадянами заяви за ф. 5ДР – інформації про зміну облікових даних.
Посадовиця розповіла, що заява за ф. 5ДР подається громадянами у разі зміни адреси проживання, зміни прізвища, імені тощо впродовж 30 календарних днів. Подати таку заяву можна особисто або через електронний кабінет, але для цього потрібно мати електронний ключ. Також Тетяна Холява на практиці показала як сформувати та подати таку заяву.
Крім цього, звернула увагу, що через електронний кабінет громадяни можуть подати декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки, отримати довідку про доходи, переглянути податкові повідомлення-рішення на сплату майнових податків та ін.