За січень-березень 2021 року фахівцями Центру обслуговування платників Тисменицької ДПІ надано 2086 адміністративних послуг.
Найчастіше платники податків звертаються за наступними послугами:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 490;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 527;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 470;
- реєстрація платника єдиного податку – 224;
- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 94;
- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 33;
- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 80.
Нагадуємо, що фахівці Центру обслуговування платників надають адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, здійснюють прийом вхідної кореспонденції.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції у центрах обслуговування платників необхідно дотримуватись рекомендацій щодо безпечної дистанції, заходити тільки у захисній масці та дезинфікувати руки. Також рекомендуємо платникам використовувати електронні сервіси ДПС.