Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Центрі обслуговування платників Тисменицької ДПІ протягом січня-березня 2021 року надано понад 2000 адміністративних послуг

опубліковано 16 квітня 2021 о 15:01

За січень-березень 2021 року фахівцями Центру обслуговування платників Тисменицької ДПІ надано 2086 адміністративних послуг. 

Найчастіше платники податків звертаються за наступними послугами:

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 490;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 527;

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 470;

- реєстрація платника єдиного податку – 224;

- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 94;

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 33;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 80.

Нагадуємо, що фахівці Центру обслуговування платників надають адміністративні, консультаційні та інформаційні  послуги, здійснюють прийом вхідної кореспонденції.

Звертаємо увагу, що у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції у центрах обслуговування платників необхідно дотримуватись рекомендацій щодо безпечної дистанції, заходити тільки у захисній масці та дезинфікувати руки. Також рекомендуємо платникам використовувати електронні сервіси ДПС.