Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом першого кварталу 2020 року в Центрах обслуговування платників Коломийського управління надано більше 10 тисяч адміністративних послуг

опубліковано 07 квітня 2020 о 18:04

Протягом трьох місяців 2020 року фахівцями Верховинської, Коломийської, Косівської та Снятинської держанвих податкових інспекції  надано 10352 адміністративних послуг, в тому числі 1211 в електронній формі. Про це повідомили в Коломийському управлінні ГУ ДПС в Івано-Франківській області.

Найбільшим попитом серед платників користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За звітний період надано 3083 таких карток. Значну частку з наданих адмінпослуг займають запити громадян про отримані доходи, яких надійшло за звітний період 3554.

Серед фізичних осіб-підприємців однією з найбільш запитуваних послуг є  послуга з видачі витягу з реєстру платників єдиного податку – 1024  та послуга з реєстрації платником єдиного податку  – 1075.  

З початку року 163 суб’єкти господарювання отримали довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, з них 94 – в електронній формі.

В зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій податківці Коломийщини рекомендують платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та максимально вирішувати питання дистанційно (онлайн або поштою).

Засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).