Звіт про стан розгляду звернень громадян ГУ ДПС в Івано-Франківській області за січень - листопад 2025 року
Впродовж січня - листопада поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 259 письмових звернень від громадян. За відповідний період минулого року надійшло 269 таких звернень.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 51,4 відс. (133 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 3,5 відс. (9 звернень) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 28,6 відс. (74 звернень) – з питань податку на майно;
· 3,0 відс. (8 звернень) – з питань реєстрації та обліку платників податків;
· 0,8 відс. (2 звернення) – з питань реєстраційних номерів облікових карток платників податків, в т.ч. відмова в їх отриманні;
· 3,5 відс. (9 звернень) – з питань єдиного соціального внеску;
· 5,4 відс. (14 звернень) – з інших питань, що належать до компетенції ДПС;
· 0,8 відс. (2 звернення) – з питань праці та заробітної плати;
· 3,0 відс. (8 звернень) – інші скарги на роботу суб’єктів господарювання.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.12.2025 із 259 звернень громадян: розглянуто – 239, в тому числі 151 громадянам надано роз’яснення, 59 звернення вирішено позитивно, 23 звернення відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягало розгляду, 6 звернень відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду; решта – 20 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні - листопаді 2025 року керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено сім особистих прийомів громадян.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – листопад 2025 року
Впродовж січня – листопада 2025 року на сервіс „Пульс” (податковий напрямок) надійшло 25 інформаційних звернення, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області. За відповідний період минулого року надійшло 84 таких звернень.
Тематика інформаційних звернень наступна:
24 – щодо роботи органів ДПС (отримання адміністративної послуги; отримання витягу з реєстру неприбуткових установ та організацій; надання відповіді на звернення, в т.ч. усні; нарахувань в інтегрованій картці платника податку; нарахування єдиного податку; застосування штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску; виконання рішень суду, в т.ч. щодо відшкодування ПДВ);
1 – інформація, що надійшла електронною поштою та чатом у месенджерах (не видання розрахункових документів встановленого зразка у аптеці)
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.