Впродовж січня - квітня поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 88 письмових звернення від громадян. За відповідний період минулого року надійшло 98 таких звернень.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 46,6 відс. (41 звернення) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 1,1 відс. (1 звернення) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 30,7 відс. (27 звернень) – з питань податку на майно;
· 4,6 відс. (4 звернення) – з питань реєстрації та обліку платників податків;
· 2,2 відс. (2 звернення) – з питань реєстраційних номерів облікових карток платників податків, в т.ч. відмова в їх отриманні;
· 5,7 відс. (5 звернень) – з питань єдиного соціального внеску;
· 1,1 відс. (1 звернення) – з питань праці та заробітної плати;
· 3,4 відс. (3 звернення) – з інших питань, що належать до компетенції ДПС;
· 4,6 відс. (4 звернення) – інші скарги на роботу суб’єктів господарювання.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.05.2025 із 88 звернень громадян: розглянуто – 79, в тому числі 56 громадянам надано роз’яснення, 21 звернення вирішено позитивно; 9 звернень відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягали розгляду; 2 звернення відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду; решта – 9 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні - квітні 2025 року керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено один особистий прийом громадян.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – квітень 2025 року
Впродовж січня – квітня 2025 року на сервіс „Пульс” (податковий напрямок) надійшло 14 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області. За відповідний період минулого року надійшло 34 таке звернення.
Тематика інформаційних звернень наступна:
14 – щодо роботи органів ДПС (отримання адміністративної послуги; отримання витягу з реєстру неприбуткових установ та організацій; надання відповіді на звернення, в т.ч. усні; нарахувань в інтегрованій картці платника податку; нарахування єдиного податку; виконання рішень суду).
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.