Впродовж січня - червня поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 138 письмових звернень від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 44,9 відс. (62 звернення) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 5,1 відс. (7 звернення) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 27,5 відс. (38 звернень) – з питань податку на майно;
· 0,7 відс. (1 звернення) – з питань подання податкової звітності;
· 5,1 відс. (7 звернення) – з питань реєстрації та обліку платників податків;
· 5,1 відс. (7 звернення) – з питань податкового боргу, обліку персональних даних;
· 5,1 відс. (7 звернень) – з питань єдиного соціального внеску
· 5,1 відс. (7 звернень) – інші скарги на роботу суб’єктів господарювання;
· 1,4 відс. (2 звернення) – скарги щодо дій посадових осіб ДПС.
В січні - червні 2024 року ГУ ДПС в області розглянуто дві скарги громадян на дії посадових осіб, які не підтвердились.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.07.2024 із 138 звернень громадян розглянуто – 124 (в тому числі: 80 громадянину надано роз’яснення; 24 звернень вирішено позитивно; 16 звернень відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягало розгляду; 4 звернення відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду) та 14 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні - червні 2024 керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено один особистий прийом громадян.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – червень 2024 року
Впродовж січня – червня 2024 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло для розгляду 48 інформаційних звернень на сервіс „Пульс” (податковий напрямок).
Тематика інформаційних звернень наступна:
31 – щодо роботи органів ДПС (блокування операції на ПДВ рахунку, не видачу примірника договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, подання документів з метою отримання податкової знижки за навчання, отримання дублікату РНОКПП, не внесення інформації для отримання бюджетного відшкодування до Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування, заявником не отримано відповідь на звернення, нарахування податку на нерухоме майно, застосування штрафних санкцій, облік сплати єдиного внесу);
12 – інші (проведення розрахунків без застосування РРО, видачу розрахункового документу без зазначення обов’язкових реквізитів, не оформлення у встановленому порядку найманих працівників, нарахування податку на нерухоме майно);
5 – щодо роботи ЦОП (використання електронного сервісу «Електронна черга», подання звітності та роботу інформаційних систем).
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.