Звіт про стан розгляду звернень громадян ГУ ДПС в Івано-Франківській області за січень 2024 року
Впродовж січня поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 24 письмових звернень від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 29,0 відс. (7 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 4,2 відс. (1 звернення) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 50,0 відс. (12 звернень) – з питань податку на майно;
· 4,2 відс. (1 звернення) – з питань обліку платників податків;
· 8,4 відс. (2 звернення) – з питань єдиного соціального внеску;
· 4.2 відс. (1 звернення) – з питань дії працівників контролюючого органу.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.02.2024 із 24 звернень громадян розглянуто – 13, в тому числі 4 громадянам надано роз’яснення, 7 звернень вирішено позитивно; 2 звернення відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягало розгляду; решта – 11 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні 2024 керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено один особистий прийом громадян.
___________________________
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень 2024 року
Впродовж січня 2024 року на сервіс „Пульс” надійшло 11 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області.
Тематика інформаційних звернень наступна:
6 – щодо роботи органів ДПС (блокування операції на ПДВ рахунку, не видачу примірника договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, подання документів з метою отримання податкової знижки за навчання, отримання дублікату РНОКПП, не внесення інформації для отримання бюджетного відшкодування до Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування, заявником не отримано відповідь на звернення);
4 – інші (проведення розрахунків без застосування РРО, видачу розрахункового документу без зазначення обов’язкових реквізитів, не оформлення у встановленому порядку найманих працівників, нарахування податку на нерухоме майно);
1 – щодо роботи ЦОП (подання звітності та роботу інформаційних систем)
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.
_____________________