Протягом січня – травня 2020 року до ГУ ДПС в області та управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів надійшло 183 письмових звернення громадян. Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової, фінансової політики, в т.ч. щодо проведення звірки даних стосовно об"єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, плати за землю, недоліків в діяльності підприємств, установ та організацій. Скарг на недоліки в роботі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів ГУ ДПС в області не надходило. Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
- 61 відс. (111 звернень) – з питань адміністрування загальнодержавних та місцевих податків і зборів, а також єдиного соціального внеску;
- 12 відс. (23 звернення) складають заяви громадян з питань контрольно - перевірочної роботи;
- 9 відс. (16 звернень) – щодо отримання адміністративних послуг, зокрема видачі довідок про підтвердження статусу податкового резидента, про подану декларацію про майновий стан і доходи та стосовно відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- 2 відс. (4 звернення) – щодо відмови в отриманні реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
- 11 відс. (20 звернень) – з інших питань, що належать до компетенції органів ДПС зокрема, щодо повернення помилково сплачених коштів та надання роз"яснення положень податкового законодавства;
- 1 відс. (2 звернення) – щодо діяльності органів місцевого самоврядування та діяльності підприємств;
- 4 відс. (7 звернень) – щодо застосування пільг при сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів).
Усі звернення, що надійшли взяті на контроль, проведені відповідні контрольно-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни. В період з січня по березень 2020 року (до початку карантинних заходів, пов'язаних, з поширенням на території України коронавірусу COVID-19) організовано та проведено один особистий прийом керівництвом ГУ ДПС в області, за результатами якого надано роз"яснення по суті порушеного питання. Водночас, з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції на території України, з березня по травень поточного року керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.
Розгляд звернень на сервіс "Пульс"
Протягом січня – травня 2020 року на сервіс „Пульс” надійшло 21 інформаційне звернення, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС та управлінь утворених на правах відокремлених підрозділів, 10 з яких перебували на розгляді в ДПС України.
Тематика інформаційних звернень наступна:
- 10 - щодо роботи органів ДПС;
- 3- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді;
- 2- щодо роботи ЦОП (наявність черг при поданні звітності в Івано-Франківській ДПІ та відмова у прийнняті податкової декларації з податку на прибуток в Рогатинській ДПІ);
- 3 - щодо системи електронного адміністрування ПДВ;
- 2- щодо можливих корупційних дій (за результатами розгляду факти викладені у одному зверненні не знайшли свого підтвердження, інше звернення перебуває на розгляді);
- 1- щодо перевірки суб’єкта господарювання.
Звернення оперативно розглянуто та надано відповіді заявникам, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України в установлені законодавством терміни.