Питання, які порушувалися запитувачами у запитах на отримання публічної інформації у січні – вересні 2024 року
опубліковано 07 жовтня 2024 о 08:26
Впродовж січня – вересня 2024 року на адресу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 128 запитів на отримання публічної інформації.
Запитувана інформація стосувалася: реєстрації фізичної особи-підприємця; матеріалів перевірок; Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування; сплати податків акціонерним товариством; нарахування та наявності заборгованості з податку на нерухоме майно; кількості зареєстрованих РРО та застосованих фінансових санкцій за порушення їх застосування; сплати акцизного податку до бюджету, платників земельного податку багатоквартирного будинку; переліку ОСББ; кількості порушених за матеріалами ДПС кримінальних справ; дисциплінарних проваджень; критеріїв віднесення платника податку до переліку ризикових платників податку; наявності дозвільних документів у суб’єктів господарювання; карток обліку платника податку; кількості взятих на податковий облік суб’єктів туристичного бізнесу та сум сплаченого до бюджету туристичного збору, тощо.