У рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області відбувся тренінг для працівників на тему «Безбар’єрність як запорука якісної взаємодії з платником».
У центрі уваги – дотримання етичних норм поведінки на робочому місці, а також толерантне, ввічливе спілкування як з колегами, так і з платниками податків.
Головне завдання працівника податкової – забезпечити зручний і рівний доступ до адміністративних послуг для всіх категорій платників незалежно від віку, статі чи стану здоров’я. Приміщення центрів обслуговування мають бути доступними для людей з інвалідністю та батьків із дитячими візочками. Також передбачене позачергове обслуговування та супровід від працівника-модератора.
Окрему увагу приділено розвитку цифрових сервісів, які покликані зробити взаємодію з податковою максимально зручною через Електронний кабінет платника, чат-боти, платформи «Моя податкова». Йдеться не лише про технічну доступність, а й про проведення постійної інформаційно-роз’яснювальної роботи для платників, аби цифрові інструменти були зручними та зрозумілими для всіх.
Такі технології дозволяють громадянам отримувати послуги без необхідності відвідування податкових органів, у зручний для них спосіб і в комфортних умовах. Водночас працівники служби мають бути готовими консультувати, допомагати в освоєнні нових інструментів і долати можливі бар’єри в комунікації.