В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що для подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет необхідно у меню “Налаштування” обрати вкладку “Бажання листування з КО”,
натиснути “Бажаю отримувати документи”, вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підписати КЕП та надіслати.
Переваги отримання документів через Електронний кабінет:
- Зручність і доступ 24/7;
- Економія часу;
- Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет;
- Постійний доступ до листування в Електронному кабінеті;
- швидке отримання відповідей на запити;
- сповіщення про податкові повідомлення, зміни в законодавстві.
Обирайте сучасний електронний формат - економте час та ресурси!