В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області звертають увагу фізичних осіб, що вони можуть подати заяву для отримання документів з податкової через «Електронний кабінет»
Для того, щоб фізичній особі подати "Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет" форми F1391602, слід увійти до електронного кабінету платника податків (посилання https://cabinet.tax.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Громадяни, які не зареєстровані ФОП - у розділі «Додатково» перейти в розділ «Введення звітності», перейти на закладку «Створити». Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути «Створити», заповнити поле «Eлектронна адреса», накласти кваліфікований електронний підпис та натиснути «Надіслати документ».
Якщо платник зареєстрований ФОП - у розділі «Ведення звітності» перейти на закладку «Створити». Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути «Створити», заповнити поле «Eлектронна адреса», накласти кваліфікований електронний підпис та натиснути «Надіслати документ».
У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.