В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують платникам податків та громадянам, що в «Електронному кабінеті» реалізовано ряд електронних послуг та сервісів.
Зокрема, для надсилання листів, запитів, звернень, тощо в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).
При формуванні листа (запиту, звернення тощо) необхідно обрати:
регіон, в якому знаходиться контролюючий орган, контролюючий орган,
тип документа,тематику звернення, заповнити короткий зміст листа, завантажити лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),
зберегти, підписати та надіслати сформований лист.
Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».
Переглянути інструктивні матеріали щодо функціоналу Електронного кабінету за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/funktsional-e-kabinetu/instruktivni-materiali/.
Сервіси «Електронного кабінету» доступні з персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.