В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що електронні сервіси ДПС надають можливість платникам оперативно отримати необхідну інформацію. Зокрема, в «Електронному кабінеті» фізичні особи можуть швидко отримати довідку про суми нарахованих та виплачених доходів та утриманих податків.
Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний підпис. Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого електронного підпису.
Для цього необхідно в меню «ЕК для громадян» обрати вкладку «Запит про суми виплачених доходів», заповнити всі реквізити та вказати необхідний період, зберегти документ та підписати його за допомогою електронного підпису та натиснути «Відправити».
Після обробки запиту до Електронного кабінету направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
Скористатися цією послугою також можуть державні службовці або члени їх сімей при поданні щорічної декларації особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.