Бути на постійному зв’язку з платником податків, надати за необхідності оперативну консультаційну допомогу чи організувати для нього індивідуальну зустріч з фахівцями податкової служби для ефективного вирішення в правому полі нагальних проблем – один з важливих напрямків в роботі ГУ ДПС в Івано-Франківській області. Адже в час війни підтримка один одного надзвичайно важлива. Тому податківцями постійно проводиться пошук нових способів комунікації та удосконалення уже існуючих.
Одним з таких майданчиків діалогу з платником податків є комунікаційна податкова платформа. Достатньо надіслати повідомлення на if.ikc@tax.gov.ua з описом питання, прикріпити за потреби скан-копії документів і над вирішенням проблеми вже працюють податкові фахівці.
Лише за перші три місяці року на е-скриньку комунікаційної платформи ГУ ДПС в області надійшло 16 звернень, як від фізичних, так і юридичних осіб. В основному платники звертаються для проведення звірки за податковими платежами, зокрема щодо нарахувань майнових податків, також актуальною темою залишається декларування доходів за минулий рік. Надали консультаційну підтримку податківці також юридичним особам з питань блокування податкових накладних.
Окремою категорію звернень є запити від навчальних закладів на можливість проведення працівниками податкової служби лекцій, практичних занять для студентів, що безперечно сприяє формуванню в майбутньому сумлінного та відповідального платника податків.
На жаль, частина нашої країни потерпає від бойових дій, і не в кожному регіоні є можливість забезпечити безперебійну роботу податкової служби. Тож ГУ ДПС в Івано-Франківській області допомагає у вирішенні робочих проблем також і платникам Луганщини. Тож, за потреби, вони також можуть направляти свої запити на електронну адресу комунікаційної платформи. До речі, з загальної кількості звернень на платформу, 5 надійшло саме від платників Луганщини. На усі запити оперативно надано кваліфіковані відповіді.
Cлід зазначити, що платники податків часто обирають для спілкування з податковою службою телефонний зв’язок, який дозволяє доволі оперативно надати платнику відповідь на його питання. Так впродовж січня-березня цього року фахівці ГУ ДПС в Івано-Франківській області надали відповіді на 4940 тисяч телефонних звернень, які надійшли на номери “гарячих ліній”.