В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що один із батьків може подати заяву на присвоєння податкового номера дитині в електронному вигляді. І це можна зробити завдяки сервісу ДПС «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/. Для цього необхідно тільки мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Зокрема, у приватній частині Електронного кабінету (режим «ЕК для громадян») можна подати заяву за формою № 1ДР (Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР)) з використанням кваліфікованого електронного підпису.
До заяви необхідно додати:
- скановану копію свідоцтва про народження дитини;
- скановану копію документа, що посвідчує особу одного із батьків (якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, необхідно додати документ про реєстрацію місця проживання/перебування).
При поданні заяви за формою № 1ДР засобами Електронного кабінету обирається податковий орган, де один із батьків бажає отримати Картку платника податків.
Результат опрацювання заяви відображається в Електронному кабінеті «Відповідь № 2 Фінальна».
Отримання Картки платника податків здійснюється в Центрі обслуговування платників податкової служби з пред’явленням:
- свідоцтва про народження дитини;
- документа, що посвідчує особу одного із батьків (якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, необхідно додати документ про реєстрацію місця проживання/перебування).