В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що у разі зупиненні реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних необхідно подати повідомлення про подання пояснень та копії документів, скарги на рішення комісії та копії документів. Такі повідомлення подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі ХМL за наступними формами:
Повідомлення – код форми J/F 13126;
Скарга – код форми J/F 13132.
Кількість документів довільного формату (файлів), що додаються до Повідомлення/Скарги не повинна перевищувати 100 шт., що пов’язано з оптимізацією обробки інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Разом з тим, один файл може містити копії кількох документів, за умови, що його розмір не перевищує 2 Мб. Такі обмеження пов’язані з оптимізацією обробки інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Якщо кількість документів довільного формату (файлів) перевищує 100 шт., то платник повинен самостійно визначити їх пріоритетність та надати ту кількість, яка може бути оброблена інформаційно-телекомунікаційною системою.