У листопаді цього року на Інтерактивний сервіс „Пульс” надійшло 6 звернень від платників податків Прикарпаття щодо діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області. Загалом від початку року на згаданий сервіс від наших краян надійшло 39 інформаційних звернень Зокрема, 33 – щодо роботи органів ДПС (нарахування податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, відображення сплачених сум податків в інтегрованій картці платника податку, видача довідки про відсутність податкової заборгованості, повернення сум податкової знижки; реєстрація платником єдиного податку тощо), 3 – щодо роботи ЦОП (наявність черг при поданні звітності, надання адміністративної послуги поза зареєстрованим місцем проживання та отримання довідкової інформації з допомогою телефону) та 3 – щодо перевірки суб’єктів господарювання.
Усі звернення були належно та оперативно опрацьовані працівниками податкової служби області, а заявникам надано відповіді.
Нагадаємо, що Інтерактивний сервіс ДПС України «Пульс» є містком двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку податківців. Завдяки сервісу заявники мають можливість протягом 3-х робочих днів отримати відповідь на звернення. Сервіс «Пульс» працює цілодобово за номером телефону 0800501007, напрямок «4».