Впродовж січня-квітня 2020 року від мешканців Прикарпаття на сервіс «Пульс» ДПС України надійшло 19 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС та управлінь утворених на правах відокремлених підрозділів, 9 з яких перебували на розгляді в ДПС України. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Більшість звернень стосувалася роботи органів державної податкової служби області, зокрема, з цього питання на сервіс «Пульс» надійшло 9 звернень. Щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді та з приводу системи електронного декларування ПДВ по 3 звернення, по роботі центрів обслуговування платників – 2 звернення та 1 звернення щодо можливих корупційних дій. Зазначене звернення щодо корупційних дій в процесі перевірки не знайшло свого підтвердження.
Нагадуємо, що Інтерактивний сервіс «Пульс» є містком двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку податківців. Завдяки сервісу заявники мають можливість протягом 3-х робочих днів отримати відповідь на звернення. Сервіс «Пульс» працює цілодобово за номером телефону 0800501007, напрямок «4».