Податківці Верховинської ДПІ систематично проводять семінари, тренінги та зустрічі для платників податків, на яких роз’яснюють використання електронних сервісів ДПС України та сплату майнових податків та інші актуальні питання оподаткування.
Під час чергового семінару в.о. начальника Верховинської ДПІ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Надія Пататюк ознайомила присутніх з роботою «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова». Посадовець розповіла, що за допомогою цих сервісів авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю чи податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом та отримувати відомості про виплачені доходи. Податківець зауважила, що, платники можуть подати через «Електронний кабінет» чи в паперовому вигляді безпосередньо до ДПІ заяву про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет» за формою F/J 1391602.
Крім того, Надія Пататюк роз’яснила громадянам порядок отримання податкової знижки, зокрема хто може скористатись таким правом та які документи необхідно надати до декларації про майновий стан та доходи, як заповнити декларацію та які витрати можна віднести до податкової знижки.
Також на семінарі розглядалися питання дотримання працедавцями норм трудового законодавства та належного оформлення працівників, стратегічні цілі Національної стратегії доходів та створення безбарʼєрного простору в Україні, щоб кожен платник податків та громадянин відчував зручність і підтримку.