Про терміни сплати майнових податків та механізм звірки даних, зазначених в ППР, розповів начальник Тлумацької ДПІ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Микола Іванішин мешканцям громади.
Так, керівник інспекції зазначив, що на сплату нарахованих податкових зобов’язань, зазначених у ППР у фізичних осіб є термін 60 днів з моменту вручення такого документа. В ньому зазначено суму податку, об’єкт оподаткування та рахунок, на який потрібно сплатити кошти. До речі, переглянути ППР можна й самостійно, не чекаючи на вручення, а скористатися електронними сервісами податкової служби, такими як Електронний кабінет платника податків чи мобільним додатком “Моя податкова”. Увійти до згаданих застосунків можна за допомогою електронного ключа чи через Дія.Підпис.
Якщо, громадянин не згоден з даними, відображеними в ППР, він може звернутися для проведення звірки до ЦОП, зауважив Микола Іванішин. З собою необхідно мати оригінали документів, які засвідчуватимуть право власності на майно чи земельну ділянку, або ж його припинення. Після усунення розбіжностей, платнику буде сформоване нове ППР, а попереднє буде скасовано. Провести звірку можна також і через Електронний кабінет, додавши до заяви необхідні скан-копії документів.
Також податківець нагадав присутнім, хто може претендувати на пільгу щодо сплати майнових податків. Статус пільговика слід підтвердити відповідними документами та написати заяву про застосування пільги.
Насамкінець Микола Іванішин нагадав відвідувачам про їх конституційний обов’язок сумлінної сплати податків та закликав не зволікати зі сплатою, щоб не створювати бюджетні “дірки” та не збільшувати суму своїх зобов’язань за рахунок штрафних санкцій та пені.