Побачити нарахування майнових податків, механізм їх розрахунку, об’єкти оподаткування та навіть сплатити податкові зобов’язання можна через Е-кабінет платника. Про це розповідають платникам податків працівники Івано-Франківської ДПІ ГУ ДПС в Івано-Франківської області.
Загалом, дізнатися більше про функціональні можливості електронних сервісів ДПС - одне з поширених запитань, з яким платники податків звертаються до ЦОП в Івано-Франківську. Адже в реаліях сьогодення – електронне спілкування з податковою стає все більш актуальним.
Найчастіше громадяни, стверджують податківці, цікавляться як подати декларацію про майновий стан та доходи, з метою отримання податкової знижки, а також на часі – електронні ППР про нарахування майнових податків. В податковій нагадують, що термін сплати таких податків – 60 днів з моменту вручення повідомлення. У випадку виявлення недостовірної інформації у ППР, варто звернутися для звірки та уточнення даних до податкової з підтверджувальними документами на право власності чи ін. Після виправлення даних платнику вручать нове повідомлення та, відповідно, й термін сплати відраховуватиметься уже також по новому.
Під час надання практичної допомоги, платники отримують одночасно й консультаційну підтримку з питань застосування податкового законодавства, що значною мірою, впливає на підвищення податкової культури та обізнаності серед громадян, а отже забезпечує стабільні надходження до бюджету, такі потрібні для підтримки ЗСУ.
Тримаймося, й разом до ПЕРЕМОГИ!