В Івано-Франківському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області відбулася зустріч начальника Івано-Франківського управління ГУ ДПС Юрія Якимишина з представниками Вовчинецької, Крихівецької, Микитинецької та Угорницької сільських рад щодо налагодження конструктивної співпраці із забезпечення надходжень до місцевих бюджетів.
«Ціль у нас одна – податкова служба зацікавлена у своєчасній та повній сплаті податків до бюджету, а місцеві громади у дохідній частині своїх бюджетів, - звернувся до представників органів місцевого самоврядування Юрій Якимишин. – Тому, для досягнення цієї мети між органами виконавчої влади має бути належний обмін інформацією щодо об’єктів оподаткування, зокрема земельних ділянок та нерухомого майна».
Юрій Якимишин зазначив, що для збільшення надходжень до бюджетів необхідно провести нормативно-грошову оцінку земель, посилити контроль за цільовим використанням земельних ділянок, сприяти прискоренню оформлення правовстановлюючих документів на землю, а також повноти обліку об’єктів оподаткування нерухомості, зокрема введення такої нерухомості в експлуатацію.
Також посадовець звернув увагу на важливість донесення інформації жителям громади, у яких відбулись зміни у праві володіння чи зміні місця реєстрації для здійснення правильного нарахування майнових податків та направлення повідомлень-рішень за актуальними адресними даними. Для цього, громадянам, у яких відбулись зміни у праві володіння нерухомістю чи земельною ділянкою, необхідно внести відповідні зміни в документи на право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. А у разі зміни місця реєстрації, громадянам необхідно подати до державної податкової інспекції заяву форми 5-ДР для внесення відповідних актуальних даних в Державний реєстр фізичних осіб-платників податків.