Впродовж січня - грудня 2024 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 286 письмових звернень від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 45,1 відс. (129 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 5,2 відс. (15 звернень) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 29,0 відс. (83 звернення) – з питань податку на майно;
· 5,6 відс. (16 звернень) – з питань реєстрації та обліку платників податків;
· 6,3 відс. (18 звернень) – з питань податкового боргу, обліку персональних даних, подання податкової звітності тощо;
· 2,4 відс. (7 звернень) – з питань єдиного соціального внеску;
· 1,1 відс. (3 звернення) – з питань праці та заробітної плати;
· 4,2 відс. (12 звернень) – інші скарги на роботу суб’єктів господарювання;
· 1,1 відс. (3 звернення) – скарги щодо дій посадових осіб ДПС.
В січні - грудні 2024 року ГУ ДПС в області розглянуто три скарги громадян на дії посадових осіб, одна з яких знайшла своє підтвердження.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.01.2025 із 286 звернень громадян розглянуто – 275 (в тому числі: 192 громадянам надано роз’яснення; 54 звернення вирішено позитивно; 23 звернення відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягало розгляду; 5 звернення відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду; 1 звернення відповідно до ст. 5 Pповернуто заявнику) та 11 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні - грудні 2024 року керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено два особистих прийоми громадян.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – грудень 2024 року
Впродовж січня – грудня 2024 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло для розгляду 91 інформаційне звернення на сервіс „Пульс” (податковий напрямок).
Тематика інформаційних звернень наступна:
72 – щодо роботи органів ДПС (блокування операції на ПДВ рахунку, не видачу примірника договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, подання документів з метою отримання податкової знижки за навчання, отримання дублікату РНОКПП, не внесення інформації для отримання бюджетного відшкодування до Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування, заявником не отримано відповідь на звернення, нарахування податку на нерухоме майно, застосування штрафних санкцій, облік сплати єдиного внесу та нарахування штрафних санкцій, розгляд заяви щодо застосування спрощеної системи оподаткування, відображення в ІКП показників згідно рішення суду);
12 – інші (проведення розрахунків без застосування РРО, видачу розрахункового документу без зазначення обов’язкових реквізитів, не оформлення у встановленому порядку найманих працівників, нарахування податку на нерухоме майно);
7 – щодо роботи ЦОП (використання та інформування про електронний сервіс «Електронна черга», подання звітності та роботу інформаційних систем, відмову у прийнятті заяви у зв’язку із закінченням робочого дня).
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.