Впродовж 2021 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 165 письмових звернень від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків та інші.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
Скарг на недоліки в роботі ГУ ДПС не надходило.
Звернення громадян, які надійшли до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, взяті на контроль. Станом на 01.01.2022 року 18 (10,9 відс.) звернень – вирішено позитивно, 1 (0,6 відс) – відмовлено, 105 (63,3 відс.) – дано роз'яснення, 6 (3,6 відс) – відповідно до ст. 5 Закону України «Про розгляд звернень громадян» (із змінами та доповненнями) повернуто заявникам, 5 (3,0 відс.) – відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду, 18 (10,9 відс.) – відповідно до ст. 8 згаданого закону не підлягали розгляду, решта – 12 (7,4 відс.) звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
Впродовж 2021 року, з метою запобігання поширенню короновірусної інфекції на території України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами), керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області особистий прийом громадян не проводився.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень-грудень 2021 року
Впродовж січня – грудня 2021 року для розгляду Головному управлінню ДПС в Івано-Франківській області було надіслано 40 інформаційних звернень, які надійшли на сервіс „Пульс”.
Тематика інформаційних звернень наступна:
36 - щодо роботи органів ДПС (нарахування податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, відображення сплачених сум ЄСВ та ЄП в інтегрованій картці платника податку, списання сум ЄСВ та відображення таких сум в інформаційних системах, отримання податкової знижки фізичними особами, відсутність даних в Реєстрі платників єдиного податку, інформування про здавання в оренду нерухомого майна, прийняття документів на зміну даних до облікової картки фізичної особи - платника податку тощо);
2 - щодо роботи ЦОП (подання додаткових документів до матеріалів перевірки, відмова в прийняті звітності на паперових носіях );
Усі звернення оперативно розглянуто та надано відповіді заявникам, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України в установлені терміни.