У вересні-жовтні поточного року від мешканців Прикарпаття на сервіс «Пульс» ДПС України надійшло 17 інформаційних звернень. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Переважна більшість звернень стосувалася роботи органів державної податкової служби області, зокрема, з цього питання на сервіс «Пульс» надійшло 11 звернень. Щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді 3 звернення, по роботі центрів обслуговування платників ГУ ДПС Івано-Франківської області 2 звернення та 1 звернення з приводу електронного адміністрування реалізації пального.
Наголошуємо, що Інтерактивний сервіс «Пульс» є містком двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку податківців. Завдяки Сервісу заявники мають можливість протягом 3-х робочих днів отримати відповідь на звернення. Сервіс «Пульс» працює цілодобово за номером телефону 0800 501 007, напрямок «4».